Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...datang makan aje...

Mlm ahad lps jiran lynn wat majlis tahlil & bacaan yasin..
tp tuk owg lelaki je..
yg perempuan hanye dijemput tuk dtg makan..
[ble bab mkn semua laju...hehee.]

mlm tu pas amek adik lynn blk kje..
trOslah mak bwk sggh umah Cik Ida tuu..
masa lynn sampai tu dah jam 10 lbh..
semua pn dah selesai...tggl tempat basuh tgn nei jek.huhuu.

tp masih ade p.cik2 yg tgh ddk bsembang smbil minum teh..
mereka2 nei adalah saudara mara cik Ida yg dtg..

hmm, byknye makanan..xhbs. siap tapau lgik.
ade nasi ayam, mee hun goreng, karipap, pencuci mulOt & kuih muih...

tgk nenek nazhif nei..semangat dok bbual dgn kawan2 seangkatan..

tgk nazhif nei..xleh diam. jap nk dri, jap nk duduk..
pening lynn nk melayan karenah bujang nehh..


yg tgh dukung nazhif nehh..k.seri, anak angkat mak lynn..
umO 25, sebaye ngan hubby..masih single n available..
[hamboii..smpt promot lgik.]

ble dah hbs mkn..prOt pown dah kenyang..
marilah kite balik..hehe.
hmm, tdo lena la semua mlm neh..ngaaaa~~

Tiada ulasan: