Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...cari majalah...

mlm td lynn g tesco..
saje jln2..tbe2 teringat lak nk beli majalah..
erm..bosan dah. kt rumah xde ape nk baca..
nk baca 'Mastika'..dah selesai pn.
lynn mmg peminat setia malah no 1 nei..xpnh miss bli stiap bln.

lynn pun masuk la MyNews..
dok pusing satu kedai..crik2 majalah yg lynn nk..xde!
oleh kerana 'pa&ma' xde..maka lynn pun bli la majalah laen...

hah..neilah majalah yg lynn ble..'mami&baby' dgn 'wanita'..


acct lynn baru 1st bli 'mami&baby'..
slame nei xpnh prasan pown.hehe.
seronok gak baca..mcm2 info ade..
tuk uols yg xpnh beli majalah nei..try la beli & baca..xruginye.

Tiada ulasan: