Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...oleh2 dari KL...

sbelum nei lynn de btaw uols..yg my mom g kl kursus kn..
hmm..acct, ptg semlm mak lynn dah smpai jb pn..
my dad was pick up my mom kt larkin..

nk taw ape yg mak lynn bawak dari kl????
tarraaaaa....

neilah yg lynn maksudkn dgn oleh2 tu..
kenangan dri hotel yg mak lynn check in tu!


lynn pun law g holiday & stay kt mane2..ble time nk balik pown..msti amek gak..
bkn ape..saje nk wat kenangan..lgpn dah mmg disediakn utk kita gunakn..
so ble xhbs tu..blh la bwk balik skali kn.heheeee.

uols tgklah si bujang neh...
nk nyebok gak...wajib interframe nehh..hehee.


bile teh, kopi or milo kt rumah dah hbs..masih de spare tuk wat air..
mak lynn xlupe gak nk bwk balik semua nei..huhuuu. (>_~)v


[bestnye law umah ade jakuzi cm kt hotel or spa..ari2 la berendam mandi bunga.ahaks~~]

Tiada ulasan: