Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...jalan2 cuci mata-kasut baru??...

hari sabtu yg lepas...
my fwen, yasmin..ajak lynn kuar g jusco.
nk crik kasut katenye...
lynn yg sememangnye free..on jelah.

msg hubby..hubby pown izinkan..
"mama baek2..balik awal. papa jeles taw."
aloOo2..papa jeles ea..
nti papa blk kite hang out sama2 ea...hehee.

msOk sana msOk sini..belek sana belek sini..
usha sana usha sini...
hurm..cuci mata je lbh nei.
lum jumpe yg bkenan dihati lgik la uols...

yasmin??? motifnye kasut..dpt pown kt Vincci..
tp nampaknye..mcm2 yg dibeli.
maklumlah..owg bru gaji..

msOk jusco..erm..tnampak lak sesuatu..
ape yg lynn nmpk tuu??
mmg bkenan betul..
try dlu..hmm, selesa..
harga pown not bad..
wahhh..lynn pown rembat la..

see, cantik x kasut baru lynn nei???
color coklat..


acct dah lame lynn xshopping kasut..
law ade pown..biasa2 jek.hehee.
xdelah ikut trend sgt..huhuu.
stakat pakai wat g kedai..hehee.

Tiada ulasan: