Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...my befday-14 hari lagik!..

waahh..xsabar xtkata..
befday lynn xlama lgik. (^^,)v

papa kate nk celebrate n beli kek...
seronoknye!
rasa teruja teramat sangat..
xsabar nk tggu hari blalu...
lynn cuba bayangkan kek tersebut...


adakah seperti ini? hitam putih itu cinta..
atau.....

seperti ini??? i like..bentuk love lgik.
hurm...still hitam putih..

oOops..yg nei pun lynn bayangkn gak ker???
nti mesti papa kate.."mama, nei bkn befday kek lowh..nei kek lapis."
time tu lynn hanya akn tsengih saje smbl mdengar kate2 dri en.husben..huhuu.
msti en.husben akan cubit2 lynn..mmg tu, tgk ske merayap..haha.

p/s: pasal suprise present yg en.husben nk bagi tu..lynn xmO bayangkn dulu.hehee.
kite bayangkan laen kali la yek. (>.~)!

14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0...lambatnye... v(~.~)v

Tiada ulasan: