Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...Mastika & Pa&Ma...

Majalah favourite lynn..

hmm, akhirnye lynn dpt gak bli majalah feveret lynn nei..
majalah mastika tu..lynn mmg xpernah miss..tiap2 bulan mesti beli..
hubby pn suke tumpang sekaki baca...
dri kulit ke kulit lynn akn baca..heheheee.

majalah Pa&Ma tu pula..byk info2 tkini yg best2 tuk tambah pengetahuan lynn
soal jawap pasal masalah anak..
maklumlah, sejak2 jdi mama neh..majalah hiburan mmg lynn tolak tepi..
lgpn lynn mmg xbminat nk baca majalah hiburan..

nampaknye bulan nei Pa&Ma ade mcm2 peraduan..
jom kite join semua peraduan tu uols..
untung2 leh menang hadiah..hehee.

moh pakat2 gi pejabat pos bli setem..
sementara tarikh masih tbuka neh.heheeee.
semangat2...hehee.
hamboiii...cik puan kaseh btol2 semangat neh.
yukk semua....

Tiada ulasan: