Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...budak perasaan+kuat berangan...

hahahaaaa...
gelak guling2 lynn tengOk sowg mamat nehh...
naperr????
dah ler kecik+ketot+bulat+xckOp umO...
[oOops..xbaek ngate owg kan..hehe.]
de hati lak tu...berangan lebey....
bsunggOh2 btOl dak nehh..lynn geleng2 kepale jek nengOk..
nk tgOr xbleh...

nape xleh tgOr laks???
ermmmm.................................

uols nk taw sape?????
jgn jawap TAK NAK....!!!!!
terpakse rela jawap NAK, NAK, NAK..!!!!

malas lynn nk citer...layann~~~~~



btOl x lynn cakap td...
nengOk....

"mama, caye bawak mama alan2 ea..mam angin."

siap berdiri xnampak punye pasal...huhuu.

tp akhirnye....surrender.
"mama, penatnye caye.."

"malu laa caye mama.."

alahai anak mama.....

Tiada ulasan: