Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...Purple...

hye uols...
-Selamat Petang-

ari nei lynn nk citer pasal purple la...
ape tu..sejenis kenderaan ker??
jawapannye...........
sejenis color lowh...wakakaka.

stelah dibelek2 ditilik2..
brulah lynn prasan..
sjak akhir2 nehh...
ape yg lynn pandang..
semuanye purple yg menarik perhatian mata nei.

xcaye kerr?

FR ladies shoes-purple


purse lynn-purple

dlu lynn pkai 'beg duit'..hahaha.
yg biase2 ajek..msOk kocek pn muat.
tp ble dah bsatus wife & mama nehh..
nk gak melaram2 kn..hehee.

purse nei lynn ble masa g holiday kt Kelantan..
byk2 yg ade dijual..
purse nei bjaya mcurik hati lynn..
kt sini pn cm cch nk jmpe design yg cmnei..
yg biase2..byklah.

my bag (ala2 bag dinner gtuu)-purple

nei antara bag yg dijual di kedai lynn...
cantekkn...
ade bunga rose timbul2 lgik.
RM39.90
huhuu..sempat promot lgik.

my liltle sling bag-puple

see..btOl x??
sume pn purple...
padahal lynn kn pecinta hijau..
hohoho..selera sudah tukar ka??
oOoops..

baju kurung lynn-purple

tengOklah..
baju kurung baru lynn nei..
purple gak.
haishhhh.....semuanye purple.
nasib la warna kulit manusia xde yg purple..ye x..
law ade..haru........
kot2 jdik koleksi lynn lak.
ngamuk hubby lynn nti..ngaaa~~

p/s: hanya papa cinta pertama & terakhir mama..

Tiada ulasan: