Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...terbekenan laks...


cantik x bag diatas tuu??
hehe..
pink gituw...huhuu.
siap ade bunga rose timbul2 lgik..

acct, mak lynn beli kt KL..
nk letak kt kedai...
lynn la owg pertama yg mbongkar..huhu.
tgh syok bongkar2..tjumpe lak 1 beg plastik penuh dgn beg..
belek pnye belek..
aisehhh...terbekenan la plak...

beg nei ade 2 color jek kate mak lynn..
purple & pink..
mule2 nk amek color pink nei..tp cm girly sgt..
adik lynn mmg suh amek pink..xmO laa.

lastly, lynn suh nazhif wat pilihan..huhuu.
camner tuu???
lynn letak dua2 beg dpn si bujang tu suh pilih..
siap tukar2 tempat..tmbh beg laen..
tgn dye still capai yg color purple...
so..purple lowhhh pilihan lynn.ngeeeh~~

alaa yayang..citarasa kite sama loowh..hehee. (^_^)

Tiada ulasan: