Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ma Rabbuka!

Suatu hari sdg menatu lelaki menonton televisyen, bpa mentua lalu di dpn. Tbe2 bpa mentua rebah smbil memegang dada.

          Apa lagi, kelam-kabutlah si menantu. Isterinya & emak mentuanya pn menerkam ke arah bpa mentua sambil memegang dada bpa mentua.

          Bpa mentua xbgerak, senyap sja. Btambah gabrahlah semua yg melihatnya. Emak mentua menyuruh menantu mengajar bpa mentua mengucap. Dia gabra, sampai isterinya pn tolak2 bahunya suruh cpt lakukan. Emak mentuanya ulangi lg suruh menantunya mengajar mengucap.

          Dlm keadaan gabra itu, si menantu pn dktkan mulunya ke tlinga bpa mentua sambil bkata: "Ma Rabbuka! Siapa tuhan kamuuu!?"

          Kuat jga sebutan menantunya sehgga tkejut emak mentua mdengarnya.

          Tbe2 bpa mentua tsedar & trOs bkata: "bla masa kau jdi malaikat nei? Aku blm mati lg laa..."

Tiada ulasan: