Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hati Wanita


SENSITIF
bkn bmaksud ske merajuk, tp hanye ingin bmanja & mdapatknperhatian.

CEREWET
bkn bmaksud FUSSY xtentu hala, kadang ingin LELAKI mengikut kata2nya skali-skale.

HALUS
ibarat shelai sutera, cantik, mulus, lembut & mudah tcarik & koyak. wlpn seorg wanita memaafkan sseorg yg laen atas sbb kesalahan, biasanye WANITA akn ingat kesalahan tsebut utk disimpan jd pengajaran. bkn DENDAM.

IKHLAS
ikhlas seorg wanita xperlu diragui.

KORBAN
WANITA sggp bkorban apa sja tuk sseorg yg amat disayangi, tmasuk ibu bpa, anak2 & suami. WANITA amat tabah.

PRIHATIN
sentiasa memerhatikan keadaan skeliling dlm diam.

MANJA
wlpn dia adalah seorg WANITA yg pandai bdikari, naluri seorg WANITA masih lg tetap seorg WANITA. suka bmanja bkn hanya pd insan yg bnama LELAKI, namun jga sesama kaum.

EGO
WANITA yg tlalu sayangkn kekasihnya sggp menolak ketepi EGOnya apbla bsemuka dgn yg dicintai.

CINTA
CINTA pertama bg wanita adalah yg paling dlm & tulus.

Tiada ulasan: