Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mi Bandung punya citer

Selepas bbrape bulan, Shaari mengadakan hubungan sulit dgn owg gajinya, Ratna didapati hamil.
          Shaari xmahu rumah tangganya hancur. Dia mengambil keputusan ,hantar Ratna balik ke Bandung melahirkan anak mereka di sana.
          Shaari bjanji akn menanggung segala kos tuk anak tsebut sehggalah berusia 18thn.
          Supaya rahsia mereka xtbongkar, Shaari menyuruh Ratna mhantar skeping poskad menulis perkataan: 'Mi Bandung' stelah bayi mereka lahir nti.
          Poskad itu bg memaklumkan Shaari supaya mhantar segala urusan pbelanjaan tuk anaknya.
          Suatu hari, stelah 9bln blalu, semasa Shaari pulang dri kerja, isterinya Salina menegur dgn muka mcuka.
          "Bang...abang dpt poskad peliklah hari nei," beritahu Salina bkerut2.
          "Oh, xpe..bg poskad tu kat abang. Nti abg check dlu, ape ke benda yg pelik tu!" kata Shaari.
          Salina pn mberi poskad itu kpd suaminya. Shaari trOs mbaca poskad tsebut. Serta-merta wajhnya btukar jd biru, ungu & trOs pengsan!
          Poskad itu bbunyi:
          "Mi Bandung, Mi Bandung, Mi Bandung, Mi Bandung - 2 ada telur, 2 xada telur. Tolong hantarkn kuah lbh ya!"

Tiada ulasan: