Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Orked Hutan

bpak lynn mmg ske tanam orked hutan..
sggp bhabis duit wlpn mahal..
stiap pg sbelum g kje & stiap ptg slepas blk kje..msti belek2 pokok2 orked dye.
ble ade bunga je..hbs sume owg dye pggl suh tgk..
xpenah lupe nk siram pn pokok2 dye..

mak lynn pn ske bkebun gak..
mcm2 jenis pokok bunga ditanam..
tggu n3 akan dtg bru lynn story keyh..

tgk pic orked hutan yg bpak lynn tanam nei..

lynn xpasti ape name komersial orked nei..
tp bunganye color kuning2 air gitu..


close up dri atas


pokoknye kecik je..bpak lynn tanam kt pangkal pokok bidara..
bunganye bau wangi taw uols...

*acct ade byk jenis orked..tp yg laen blm bbunga lg..
msg2 bunganye xsama musim...hehe.
nti law dah bbunga...lynn story lg keyh..

Tiada ulasan: