Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Jom join contest~

nurainhasan
 
syarat2 nk join contest nei senang jek..

1.terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
lynn kn gadis a.k.a ppuan..so maknanye lynn blh join la kn...hehe.
 
2.perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
waw2..lynn dah jdik followers cik ain awal2 lgik.hehe.
3.letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
ok2..lynn akan letak pic LYNN SENDIRI & TERKINI. akan lynn godeh2 album.. haha..bru pk2 nk letak gmbr lynn yg comey2 time baby.. awal2 owner dah sound xblh.hahaha.

4.buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
o'Ohh..kne wat n3 khas ea...idea mari idea mari........huhuu. cik ain..lynn dah letak banner contest kt sidebar pn..sila check yep. lynn xkira nk letak gak... acct, tulah 1st banner contest yg lynn letak. bravo!

5.di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
ok nti lynn akan selitkan jawapan tuk soalan cik ain tuuuu. ape benda comel yg lynn ske ek??

6.tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!
baek..lynn tahu. =)
 
contest bermula : 21 JUNE 2010 hingga 21 JULY 2010.
----------------------------------------------------------------------------------------------

lynn mmg ske joinkn diri dlm pape contest pn...

xkisah la sape pn yg anjurkan...
name pn blogger...
selaen meluahkan perasaan, pendapat....blog nei pn tempat tuk carik kawan gak kn.
so xsalah la law lynn nk kumpul kwn ramai2....
wlpn jaouh..xknl rapat............


oklah..kali nei lynn nk join contest yg dianjurkan oleh cik ain yg comey lotey..
cik la kot...huhuu.
seyes..law xcaye p la kt blog dye...
sure comey laaah.


nei pic terbaru lynn...2mggu lepas snap kt umah auntie lynn...
memenuhi syarat kn....hehe.

natural beauty nei...make up tu biaselah kn..simple2 jek..
name pn nk bjalan time nehh.ngehh~~

neilah benda paling comel yg lynn ske sgt...
kasut nei dimiliki oleh
!
!
!
V
V

baby cute nei yg punye taw...
see, comey x baby nei???
hehee....like mother like son kn..hehehee.

skg lynn nk kne tag seseorang yg lynn rasa comey tuk join contest nei....
siapakah dye????

lynn pilih dyla sbb...tuan punye blog comey cm blog dye gak..



 

1 ulasan:

nyonya penang berkata...

thanks kak lyn..=)
sngt3 terharu...
malam nie jugak saya buat kontes tu...
hehe...tebgkiu again..=)