Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

"Mama, caye demam.."

salam ols readers...

acct semalam pg suhu badan nazhif biasa2 jek..
menjelang petang lebeh kurang jam 4pm..tbe2 suhu badan nazhif naek mendadak.
dahi, leher, kepala, badan nazhif terus panas serta merta....panik jap lynn.
yelah, xpernah pn sebelum nei nazhif cmnei kn...maksud lynn suhu badan tbe2 naek.
cepat2 lynn g pasaraya beli cool fever...kesian nazhif!

masih ade mood nk membongkar..huhu.

time nei nazhif muka layu jek...

mlm td 1 mlm lynn xleh tdo..nazhif meragam jek.
tdo jap nangis, tdo jap nangis..sampai ke pagi. lynn pn jdik xsedap hati cz kepala nazhif panas sgt!
lynn takot law nazhif kne demam panas melampau sampai leh jdik sindrom..Ya Allah, selisih, minta dijauhkan!

bgn pg terus lynn siap2kn nazhif..antar adik g kje dulu..pastu lynn terus ke klinik.
mak lynn pn nak tampal gigi skali....

masa lynn g klinik pg td..nasib xramai owg..
law baby demam..mmg dowg beri keutamaan dulu..
pas doktor check2 nazhif..tanye segala mcm...
Alhamdulillah, nazhif demam biasa jek..senang cket hati mama.

blk umah terus bg mkn ubat demam, batok & antibiotik...xsampai stengah jam nazhif pn tdo.
tu pn tdo dlm keadaan 'menjaga' lynn..hero mama takot mama tgglkan ea???

skang nazhif dah ok cket..dah sihat..
ble masok walker dah blh merayap jauh2..dah blh senyum2 ble mama agah2..
mama taw hero mama nei kuat!

nota cinta: mama doakan nazhif cepat baek demam & sentiasa sihat wal'afiat.


Tiada ulasan: