Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

.::Nazhif oOooh Nazhif::.

hye ols readers..

rasanye cm dah lama lynn xshare pkembangan tbaru hero kecik lynn yg semakin lasak, bijak & pandai..
lasaknye btol2 buat lynn letih nk melayan...

ble mlm lak..selagi ade yg sudi melayan..selagi tulah mata xkan pejamnye..sampai pg pn nazhif leh maen gelak2 sakan...tp ble semua tdo..nazhif pn golek2 sampailah tertido sndrik.

skg lak..ble lynn dudukkan kt bawah [xblh dok atas sofa, nti jtoh tsembam lak]..
dkt ngan kerusi or meja or pape yg nazhif leh pgg...outomatik nazhif akan bdiri sndrik.
xperlu pertolongan sape2 lg dah..


tgklah tu uols...betapa happynye muka nazhif...ble dpt bdiri.
ape benda dpn mata nazhif..asal blh capai je..habislah.
law ada buku, buku koyak..law dpt hp, mmg campak la jwpnyer.
sbb tulah kena letak jauh2 dri tgn nazhif yg kecik tu..
wlpn cmtu..nazhif nei sggh bijak uols..nti nazhif akan pusing keliling meja tu tuk capai.
adoyaiii anak mama papa nehh....

agaknye law nazhif dah blh lepas tgn & dah pandai seimabangkan badan..
mesti habis satu rumah nazhif pusing..msti ske maen tgga.
alamatnye..mama nk kene hadang la tangga tu supaya nazhif xleh panjat naek atas!

skg je wlpn blm pandai bjalan..pantang nmpk pintu tbuka msti nk kuar.
ble mama angkat dukung..mulalah meronta2 nk turun.
haishhoOoo....

~~Nazhif oh Nazhif~~

nota cinta: tu baru sowg..law 2, 3...mama kena amek maid la papa yek.ehehehe.


1 ulasan:

Gayahspears berkata...

cumelnyer...cubit pp cket ley x..hihih