Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

gaya, mutu & keunggulan

costume baru nazhif


comelkan uols...

tgk je dah geram cz cute sgt...tu lum pkai lg.
law pakai mesti btambah2 geram rasa nk cubit2 gigit2 jek.

'Baby Bee'

[mata ala2 kuyu gitu]

[hohoho..btol2 fokus camera]

[alala..sukanye nazhif]

'Baby Tiger'

[pale caye gatal la mama..nk bkak topi nei leh x?]

skali baby tiger mama papa tdo la...
cm syok jek..mama nk join leh x yang???

ahaha..sampai terkeluar puting dri mulut..

acct, nazhif hisap puting time nk tdo jek..law x msti nk ngempeng ngan lynn..
payah oOoo..xleh gerak lynn.
hehe..bantal peluk nazhif kaler pink taw uols..bantal tu tok wan nazhif yg bg..
acct 1 set..tp bantal kepala ngan bantal peluk lg 1 lynn letak kt umah wat nazhif peluk mlm2..
yg 1 nei je lynn bawak g kedai...

laen kali lynn nk bei costume laen lak..kumbang ker, lembu ker, panda ker...
tp tggu mama ada bajet la yek..

nota cinta: cmner law lynn ngan hubby lak pkai costume g jalan2..ahahahaha.
masuk mcm2 aznil blh ar...kehkehkeh.

1 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

alahai...cute sngt...!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUSY MONDAY