Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Dye, Tangga, Buku & Pen!

cewahhh...dasyat sehh title kali nei...
"Dye, Tangga, Pen & Buku"
penuh maksud tsirat & tsurat tuuu..

jom layan lynn stories uols....

'Aku & Tangga'


jangan shuke maen kt tangga taw..bahaye...


ngendap dlu...mane mama caye  neh???


chakkk mama! terer xcaye..?


wahhh...gumbira sakan!

begitulah akhirnye uols...
happy ending rite...
seronok baca citer kisah Nazhif nehhh...
xterlarat mama nk layan...cmneh nk tmbh sowg lg??
aduhai anak....

'Aku, Buku & Pen'


skg..caye nk blajar lak..tamO kaco caye taw..


hmmm, tgh crik idea neh..nk tulis citer ape ea mama?


yess mama! caye dah dpt idea...


alamak..pen hbs dakwat lak...cmner nei???


kepenatan..terus menyandOr.....

begitulah kisahnye uols...
law nk layan nazhif nei mmg xkan hbs...xtdo semlman pn xpe...
bkn lynn aje..mak ngah, mak chu, nene..even atok pn kne buli ngan cucu tunggal sowg nehh.


Tiada ulasan: