Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Juadah BerBuka Puasa Ke 2

huhu...n3 yg tlambat uols...
lynn mmg ketinggalan..
xde masa la uols...

now jam kt screen 2:09am..
lynn bru blk kdai uols..
penat pn xilang..lg ar nk baring kn...

oke-oke...
ari nei law ikut jam n tarikh..dah msok puasa yg ke 7..
nei n3 pasal puasa ari ke 3..
gler lmbt ar kn nk update..
[jgn ckp citer basi]

ce teka ce teka...
nasi ape kt bwh nei???


nasi arab la uols...sesekali..ku rasa teringin...
sudahnye....
hambek ko..bayar rm8..
teringinnye pasal kn...!


minum lak air magga fresh punyer...
terBaek dri ladang Johor!
[nampak soya kt blkg tu?? wat tmbh2 jek..kang haus lg..huhu.]

cian lynn..tpaksa buka ber2 je dgn adek terchenta...hua3.
syukurin dong..drpd buka2 sowg...


adik lynn dri blog ContengConteng
rerajin uols sggh ar blog dye ea..lynn tlg promote jek.
dpt ar kebab special 1..wakakaa.


gaya xtertahan rasanye...haus!
ayat xleh blah ar kn...

uols ingat lynn mkn hbs ke nasi sebyk tu???
sharing ngan my mom lowh....

oke-oke..nest time citer pasal buka mkn laen lak keyh....

nota cinta: nk naek bilik mandi, tukar bju & tdo....



Tiada ulasan: