Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

.::SELAMAT HARI IBU::.


~SELAMAT HARI IBU~

Pn.Norizan Yunos

sebenarnya kasih sayang seorang ibu tdk boleh dinilai dgn wang ringgit..tiada kate2 yg mampu diterjemahkan tuk mengambarkan perasaan kasih sayang seorang ibu...cuma sebagai anak kdg2 kite sering melakukan kesilapan samada disedari @ tdk..

dan sekarang setelah lynn mjadi seorang ibu...betapa lynn memahami perasaan itu.... perasaan kasih seorang ibu pada anaknya.

beberapa fakta tentang mak lynn yg tersayang :
  • mak saya cantik..
  • mak saya pandai masak (fevret lynn --> ketam)
  • mak saya suke tanam pokok....(pokok duri2 tuu..)
  • mak saya suke bjalan mcm saya...
  • mak saya suke bleter...hehe.
  • mana ada mak, disitu ada saya & cucu kesayangan mak..