Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JUMPA

wahh..tajuk je dah semcm kn.....
mesti nk taw ape yg lynn JUMPA kn..kn..kn..

acct lynn JUMPA....

haa.....mber lynn masa skolah agama dlu...2004 pnye citer...
see, lama x...
dye nei ddk blkg lynn...
so bile boring2..mmg bbual ngan dye jelah...
dye sgt pemalu okey....
ble lynn usik dye je..confirm xjwp..senyum2, paling kiri, paling kanan...
sweet kn...
tp law lynn dok kacau mber dye yg cm 'pakistan jual carpet' tu...
mjawap je keje nye...byk mulut....

tgerak hati nk carik dye...skali tJUMPA lak...
sungguh xku sangka...ecehhh....
lynn JUMPA dye kt....
alaaa, kt laman sosial yg femes tu....ngetop la bak kata owg indon....


kan....biru gitu.....
skg pn dye masih malu2 lg...
huishhh...pemalu sungguh! kalah anak dara....
masih xberubah....
tp pasal lynn dok chat ngan dye...makanye tlebih sembang lak...xnmpk cm pemalu...
boleh gituuu?

blh lak dye ckp lynn yg mghilangkn diri....
dye pn sama terus lost tanpa dpt dikesan...
okey3...mmg pn..cz lynn byk kali tukar no fon...
byk sbb la kiranye...bkn ske2 nk tukar...
sorry yep.

okela.....stakat nei n3 lynn tuk ari nei.
lynn ade keje nk disiapkn...bubbye.

nota cinta: lupa nak kabor...mber lynn tu lelaki uols.