Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

.: Gaji Pertama :.

gaji pertama..???
[brape byk kali la nk dpt gaji pertama kn....]
maklumlah..lynn kn bru je tkar kerja
yg lbh relax....
yg lbh santai....
yg lbh free....
[mcm super spontan lak..keh3]

rasanya..ble dpt gaji nei...
lynn nk beli.....
i-pad...leh tab3 kn....nazhif pn leh tumpang maen angry bird...
lynn nk beli.....
Nokia N9....wahhh, best2..idaman kalbu....lg2 blue kaler...xtahan. ngee~
lynn nk beli....
barang kemas.....menambahkan lg yg sedia ada...hehe.

wahh....angan2.....
law duit byk sbakul cmnei.....xpe gak...kn3..
skali bayar..cash terus...xyah hutang2..
lynn pn xske maen hutang2 nei...

  
acct..lynn nk belikan nazhif baju....
xlupa baju lynn sndrik...
&
tuk mak lynn laa.....
then lynn nk blanje dowg mkn....nyummm3.
sedap..dap..dap..dap....bak kate nazhif...
selebihnya pandai2 lynn la nk uruskan kan.....hahaha.
[dlm hati aku msti dptkn gak N9]

nota cinta : jimat cermat amalan mulia.....