Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sakit Gigi !


 seriusly sangat2 sakit oke...
rasa cam nak tumbuk je dinding uols.

bole lak pg td..tgh2 drive..skali sakit dtg menyerangkan...
pehhh, terus selongkar handbag carik panadol dua bijik..telan.

actualy, semalam....LJ dah g klinik gg kat tampoi....

Doc : nak watpe dik hari ni?

LJ : law boleh cabut..nk cabut.

Doc : [godehgodeh] ade bengkak sikit...law cabut nti takot adik lg sakit...so, nti kita bg ubat dulu.

oke...dpt la sejenis pain killer kan....
pehhh, nk bertahan lg 3ari kan....pain killer dah ler xkuat. sebijik 250mg je...2biji 3x sehari.
baek LJ telan panadol..sbijik 500mg....tu pun xbape nk jalan sangat.
makan skali 4biji..kene marah dgn abg angkat lak.huh !

tulah..dri mggu lepas dah sakit konon nk bertahan..takut nk cabut gigi nye pasal kan.
skang...rasakan !

so pd uols...rajin2 la check gg oke...
LJ nei pun kira 1st time gak..sbelum nei gg oke...sampai member pun puji..."wahh, cantik ea gg..rata je. senyum pun cantik je."
[muke dah merah] malumalu i taw...gediks.

law dulu dok pk xhbs2 nk cbot tak..nk cabot tak....
hari nei dlm sejarah
Jumaat, 12hb....LJ sgt2 xsabar nk tunggu Isnin, 15hb tuk cabot gigi....
rela terpaksa cabut gigi drpd tanggung derita cmneh. wahhh..ayat xleh blah.haha.

sakit nk bersalin pun xcmnei rasanya.....huh.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: