Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pendam -- Makan Dalam !

manusia memang suke pendam perasaan kan..selagi bole.
termasuk LJ....

pendam perasaan suke, sayang, cinta, benci..ketidak puasan hati. --memberontak !

nak diluah kang mati emak..ditelan mati bapak....nk berkongsi.tataw nk percaye kat sape...
jadiknye..makan dalam -- sendiri tanggung !

masalah nak menjaga hati semua orang...cmnei la jadiknye.
kita punyalah jaga mulut, jaga bahasa...takut owg kecik hati.....nk menzahirkan perasaan tu pun kemaen takot owg terasa. takot mendatangkan benci..
tapi..............
ade dowg pk pasal kite?
....tawnye maki hamun, silap sikit mara, tengking bagai....
perghhh. sakit jiwa !

LJ law dah marah mmg senyap jek..2 jam pn 2jam laa. lantak.
law kena mara wlpn bukan salah LJ...tetap LJ diam gak. sbb.....owg law dah naek hantu..bagilah alasan, jawapan ape pn..dowg xkan nk dengar / percaya. -- sakit !

tp, owg tua2 kate....manusia yg suke simpan, pendam..tanggung sndrik nei cepat makan dalam -- senang dapat penyakit dalaman.

jadiknye...tuk menjaga hati semua pihak.
bagus luahkan la kat teddy bear ker, pokok, batu, kucing peliharaan..xpun paling mujarab cakap la sorang ibarat cm dah meluahkan. sekurang2nye lega la sikit kan.
chilll............jadahnya !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: