Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Raya Korban yg tak berapa nak korban sangat...

haha..tajuk kemaen panjang. saje.
bole gittew..hehe.

oke la..dah msuk bulan 11. welcome November. nk jugak....
biarpun dah berlalu bape hari yg lepaskan....LJ tetap nk tanye jugak. "raya korban uols cmner?"

raya korban LJ.......

Khamis petang, habis je keje....terus LJ gerak balik kampung dgn my father...
yg laen2 tmasuk nazhif dah gerak awal dlu...xjaoh pun uols..1jam perjalanan jek. Pontian.

tp..seriusly...raya korban tahun nei rasa kurang. sangat xmeriah..boring.

malam raya ruma nenek LJ wat kenduri....
pg tu mcm biasalah..we'ols sume bangun pagi..tunggu giliran nak mandi...
mane lelaki-II yg dah siap terus ke surau sembayang raya, bertakbir.

kami yg perempuan.....duduk ruma dgn berbaju kurung..tengok tv.
xde ape aktiviti sangat.

lembu pun sekor je...tu pun sembelih lepas solat Jumaat dpn ruma owg yg korban...bkn dkt surau.
jadiknye mmg xde ape sangat..stakat berkumpul mcm tu aje....makan ramai-II.
petang Jumaat masing2 beransur pulang ke JB.

law area utara / pantai timur...confirm la menyambut dgn besar2an kan....
sbb LJ penah sambut kat Langkawi dulu.....mcm hari raya.budak2 keluar collect duet raya.
siap ade ketupat palas, rendang daging, ayam merah bagai..........mengalahkan hari raya biasa.

haishhhh !


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: