Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

TERANGKAT-ANGKAT

bayangkan la uols...hampir 9 tahun xjumpe...tbe2 rasa cm mimpi lak bole bkumpul semula....
last jumpe masa form 3..lepas tu LJ pindah...masing2 pn lost..contact number pun xde kan..
ade gak berhubung kat FB..berkomen sakan....tp jumpanye xpernah.
sibuk dgn urusan dunia...

lokasi?
haruslah kat kedai mamak kan..mane lg tempat lepak yg hado...

bile dah bjumpa tu..mmg wajib la mcm2 citer, mcm2 kisah zaman muda semua keluarkan...
usik mengusik...benda yg xingat pun jadik ingat......

janjinye pukul 8pm...so LJ dgn Mr.S yg sampai dulu...yg laen lambat..
Mr.S nei 1 class dgn LJ time form 3....dye sangat cute oke.hehee.

"angkat, angkat, angkat...lama2 terangkat"

masih cube memahami..."cube ko citer cket dgn aku...xbape nk paham."

betol la kate orang..bahaya berangkat2 neh....

"ko bayangkan Lynn...aku call susah nak angkat. aku msg xbalas...bile tanye ckp xde kredit. xpelah, aku bole accept lg.. aku toupkan dye..tp 2 msg je ckp dah hbs kredit."

hmm..memang ade sesuatu yang xkena la law cmtu kan... "dah tu...?"

"aku sbenarnye dah xtahan...aku check hp dye..."

owh...baru LJ paham...citer pasal ex yg dah dok terangkat dgn abang angkat rupanye....

"bagi lak dye ko check hp....?" dalam hati...mesti la ex Mr.S dah delete semua kan.

dengan penuh gaya...."bagi..dgn confident levelnye dye bagi aku check.."

lepas tu..dowg pun break..menurut sumber rapat...
mmg betol pun sampai skang ppuan tu cple dgn abang angkat dye....

byk gak yg kitowg story kan..itu antara aku & dia...

jumpe xlah ramai mane....tp best..kawan LJ dri tadika pun ade skali....
sangat seronok...
lepas pertemuan tu..ade gak pertemuan ke-2, 3, 4 dan seterusnya..................

tbe2 teringat citer Mr.S....

LJ xde abang, adik or kakak angkat nehhh....xreti la...
ape yg LJ mampu cakap.......


 " Aku selalu ingin jadi yang terbaik
agar kau tak berpaling pada yang lain "


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: