Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

I ♥ Garnier

LJ memang pengguna Garnier....dari bedak, pencuci muka, krim pencerah...
perempuan kan..secantik mana dowg pun..mesti nak lg cantik...
walau bibir tu dah neutral merah bak delima...tetap nk pkai gincu...
sebab ape???
nak lagi namapak cantik.....

perempuan mane tak make up?
perempuan mane tak jaga muka?
perempuan mane tak nak cantik?

lelaki zaman skarang pun dah pandai jaga muka...ade pencuci muka segala.
tu dinamakan lelaki metroseksual....baru rare.hehee.


skang LJ pakai pencuci muka garnier yg terbaru skali...3 in 1 - wash, scrub, mask
stakat nei Alhamdulillah...oke..lepas cuci muka..rasa lembab je...
suke..suke..suke...hehee.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: