Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT (2) vs Kelantan (0)

sebelum itu...
jutaan tahniah kepada team JDT sebab menang malam tadi.
tak sia-sia datang stadium menapak jauh..tak pernah2.
dah tu..dah lama tak merasa naek moto..semalam pecah rekod.hehe.

seriusly, seawal pukul 5 petang larkin dah jem teruk...
sangat2 pack. parking dah bersepah...lautan manusia.

nasib baek lah dapat member perempuan kaki bola gak..
baru ade semangat...


biarpun game start lambat lebih kurang 40 minit malam tadi...ade hikmah.
hikmahnya, JDT menang..2 biji pun kira pesta gol jugak la kannn...

LUASKAN KUASAMU JOHOR

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: