Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT vs Pahang

Bola Sabtu lepas LJ pergi ber3 je dengan member..
sangat meriah, sangat happening..memang best giler laa...
dengan laungan TMJ sebanyak 7x...dengan rakaman kamera dari udara..

yang tak best 1 je..pengadil berat sebelah!


tiket LJ 2 keping je..dengan sticker muka tu..
yang lain orang kirim..kirim terus amek xpe, law kirim pastu petang nak tunggu datang..memang xlah nak tolong. maaf, kadang2 kene pentingkan diri sendiri gak.


time nei LJ tengah tunggu member sampai..baru kul 4 lebih nei..tapi dah ramai yang datang..
depan gate stadium jangan cakap la..sesak.

LJ lalu kul 3 lebih..family siap bwk tikar picnic depan stadium..semangat.


nei dari Muar katanya, sebab tu bendera laen macam sikit..


suasana dalam stadium..penuh.
budak2 nei duk bersila depan LJ..


syokkk je pakcik nei makan kuaci..
kuaci LJ xyah citer la..belum start player training..dah habis dulu.haha.


excited nak tengok bola..bile tang nyanyi lagu ale-ale..huihh, hafal kemaen sampai makcik sebelah pun terpaku.hehe.


saje nak up..1st time tampal sticker muka..hehehee.

keputusannya

JDT (1) vs Pahang (0)

tunggu next game perlawanan yang sama tapi dekat stadium Pahang lak

28 Mei 2013

LUASKAN KUASAMU JOHOR

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: