Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

UFO di Larkin

UFO yang dimaksudkan...


nei la UFO tersebut..
sejenis kamera mudah alih yang boleh dikawal dari jauh melalui alat kawalan jauh...

so video2 kat bawah nei..semua dirakam menggunakan kamera video tersebut..


antara lagu yang LJ suka..siap gaya2 skali..nazhif pun layan, sekejap je tiru pastu dye pun dah pandai buat..tu makcik sebelah terpaku..abang yang duk belakang kitorang pun layan jugakk.


tak sah kalau tak bakar flare - Sini Laken


tengok bola sambil enjoy..sekurang2nya tak lah stress sangat, lagi2 kalau JDT menang.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: