Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Orang Ketiga - BSA

Mungkin orang yang dia pilih itu selalu kata;

" takpa, i ada.."

Sedang yang ada pada kau sekarang, selalu bikin jiwa dia tak bebas menari. Datang pula seseorang yang selalu ada saat kau selalu berselisih faham dengan kekasih kau.

Orang ini tetapkan selalu berkata;

" takpa, i ada.."

Yang paling kejam,

Orang ini sanggup untuk SUDI terima cintanya pada orang yang pangkatnya kekasih orang. Hingga setiap apa yang terbentang pada relationship, biarpun yang kecil-kecil kalau bahas pasti gaduh. Kalau tak bahas, endingya diam.

Bangun tidur kau tetap sakit. Apalagi cuba untuk pejam mata waktu tidur. Seolah bersiap untuk perang emosi. Lagi sakit, bom yang ada dihati kau sering meledak dengan air mata.

Kau lara.

Untuk mencari sedikit rasa cinta yang semakin hilang. Dan dia, tetap pilih orang yang selalu kata;

" takpa, i ada.."

*click ini untuk kisah cinta sejati yang mana sifatnya ingin diperhatikan.
#aku sedang cuba memahami penulisan ini.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: