Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

M.I.M : 1st Convoy 2013


wahhhh, cepat-cepatlah Sabtu..tak sabar rasanya.

ini kali pertama LJ join event M.I.M...
masa 1st Annyversary haritu LJ tak dapat join.

so..ini kali lah. hehe.

Miku..are you ready???

Servis ape yang patut, alignment balancing, tyre cukup angin tak..
minyak confirm kene full..kang hado yang tak sampai pulak.hehee.
oOopss, musim hujan nei..payung jangan lupa bawa..

excited lebih nei uols...


oke..sesapa yang minat kereta or maen kereta mesti ade beli majalah kereta kan...tak kira la Automania, K-Kompak, Kereta, AutoShow, ...

tapi, kalau uols beli majalah Gila Kereta..
uols akan nampak nei...


Viva Itasha LJ xde..sebab LJ tak tak dapat join.

tapi kalau nak beli tu...


carik yang cover depan gambar nei oke uols...

so stakat nei je dulu...tunggu update seterusnya lepas LJ balik dari PD. yeahhh.

#pssttt...nantikan kemunculan majalah Kei-Kompak yang pertama dipasaran. :)


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: