Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

M.I.M Lepak PD la brader !

selamat petang...

arghhh, sangat stress..cepat la pukul 5, aku nak balik.

apasal laa takde kaunter pengaduan, senang sikit aku nak mengadu..
senang sikit aku nak manja2..hahaha.

oke..lupakan. otak aku tengah senget.

ingat tak entry aku pergi PD...
harap maaf la uols..sangat tak sempat nak siapkan entry masa aku kat sana.
KIV dulu dalam draft..ada masa aku sambung oke.

so untuk kali nei....


majalah Kereta issue 162 (June)
bukan nak cakap apa..kereta aku ada dalam tu..tapi kecik je.
maklumlah nubies kubies..kereta pun biasa-biasa aje. ngehhh~


gambar nei aku amek kt FB M.I.M...so credit tuk page M.I.M yaww.

yang penting....saya sudahhhh.

semalam balik keje....

aku : singgah kipmart.

kawan aku : bole. nak carik lauk ker?

aku : taklahh.

kawan aku : biasa owg law g kipmart carik lauk je.

aku suruh dye tunggu dalam kereta je..aku turun g beli.
tak sampai 10 minit pun.
skali dye tengok aku masuk kereta pegang majalah...hahaha, hanya mampu geleng kepala.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: