Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pagi yang sibuk.

Selamat pagi..

maaf, pagi nei aku agak sibuk dengar kerja..
ade tender & sebutharga yang perlu aku siapkan..belum yang laen lagi.
tak apa..itu aku boleh letak tepi dulu..sudah aku siapkan, tinggal harga saja untuk dikemas kini.

dan sekarang....


aku sedang sibuk mengira & menyiapkan harga baru...


meneliti struktur bangunan...material yang diminta.


meneliti pelan...yang bakal membuatkan aku pecah kepala.hahaa.

so untuk hari nei..kalau sempat aku update lagi..bila aku rasa aku betol2 free..
nak mengadap untuk projek yang ini..sakit pinggang oOo.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: