Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

NewBorn : Baby Jambu

bzbzbzbzbzbzzz....hahahaa.

aduhaii, rindunye dengan baby..masuk hari ni dah 4 hari tak jumpa.
tak jumpa la sangat..baru semlm g jengah 5 minit..huhu.

nak panggil bf tak bole sebab jambuuu...
nak jadikkan gf..ishh, lagi la tak bole. kang orang ingat aku lessss....kehkehkeh.

so..kiranya baby aku laaa..newborn hehe.


cantek tak saya..hehee.
cun kan..caree sangat..ahahahaa.

siap ade yg komen " pinky siotttt "

tak sangka hasilnya camnei...masa tengok cat, yeye cam kaler pink purple..
sayang aku takde kod kaler..


rim tu pun tukar kaler lagi..
tapi kalau pink hijau pun oke gak kan, lagi2 kalau hijau drive. wahh, terang gittew.
actly ade yg suh tukar kaler putih atau kuning terang..tapi time hantar tu aku dah cakap kaler laen..so kalau nak tukar pun takot tak sempat kering, weekend aku nak pakai kereta dahh...

maaf laa..belum ade bajet nak pakai rota, BBS, rpo1 or rays ke..jangan kata jepun..taiwan pun tak mampu.huhuu.

so lepas nei dah leh masuk itasha...yahuuuu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: