Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

masalah ke bukan???

wehh korang...aku rasa aku ade masalah.
masalah aku 1 je..aku takot buat orang kecik hati.

contoh la untuk sesuatu yang aku buat..
macam aku pinjam kereta kawan, then bila seseorang tanya aku g kerja naek apa...
aku sangat takot nak keluarkan kenyataan.

aku sanggup nangis dulu baru btaw..
tapi kalau dah terpaksa..aku btaw jugak, kendian baru nangis..
aku sangat takot orang kecik hati dengan aku.

macam rasa serba salah...
walau hakikatnya..kawan tolong kawan & tak lebih dari itu.
aku takot orang salah paham.

bff aku pernah cakap... " kau nei shasha, baek sangat sebab terlalu menjaga perasaan orang. "

seriusly, aku tak tau kenapa aku macam nei..
nak kata aku naif, aku tak sosial...dunia aku hanya kereta, rumah, anak aku, family & kawan2.
so, im just being my self.


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: