Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT mara ke Final

yess, sebelum aku terlupa...
JDT akhirnya mara ke final jugak..

LUASKAN KUASAMU JOHOR


sabtu lepas aku cuma dapat tengok cket je..tu pun melalui hp aku, nasib dapat live TV1..
bateri pun nak out time tu..
maklumlah, aku baru sampai Seremban masa tu..
check in - mandi2 tukar baju terus keluar g makan : member jugak yg bawak budak Seremban.
dah lepas makan member ajak pusing2..konon mood kecewa ingat JDT kalah...skali tanpa disangka2...
terus...sampai ke PD jalannya..sempat test2 power kat highway PD.haha.


so Bukit Jalil..nantikan kedatangan kami - kaki bola.
yess, aku n member dah decide nak turun 29/6/2013..nak rasa pengalaman naek bas JDT..hehee.

layan dulu video nei...


JOHOR PANTANG NGUNDUR !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: