Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini TT Santai PD : Viva Avy Elite ( 1 )

agaknya budak2 Viva Avy Elite memang suke wat TT kat PD erkk...
baru je balik dari PD bulan lepas..bulan nei naek lg..

bulan lepas Itasha, bulan nei open semua viva club..


yoOo..perasmian kaler baru - jalan jauh kami berdua.

gerak dari tol skudai dekat kul 3 jugak..stop jap kat Pagoh time nei.
sebelum tu dah makan kat mamak, time tunggu Bumble-V tu siap mandi.

bila up kat fb, member komen... " hati kering.. "

mane tak..mber drive sorang, aku pun drive sorang bwk hero kecik tu aje...

terus shoot jalan, nasib baek tak jem.....sampai Seremban lepas maghrib.
tunggu member amek kat shell Rasah, terus g hotel check in - mandi, tukar baju..keluar semula g mkn.
pehh, memang restoran terbaek la dowg bawak kami..tomyam nye...pehhh. sedap !

lepas makan, pusing2 bandar Seremban..g A&W tempat biasa diorang show off kereta..
pehh, bonggol dah ler tinggi2...jejak sana sini..ade jln senang, bwk masuk jln short cut..
alasan, elak takut operasi...huaaaa.

g PD jalan2 kat bazar..xde ape sgt..kiri kanan pack, full dengan kereta..
ape lg..jam sudah kul 1 lebih pagi..shoot balik hotel laa.
dalam perjalanan nak balik tu sempat test power..hahaa. seronok.

# nanti aku update next entry part 2 lak yerrr.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: