Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

SPOIL !

pagi nei aku memang sengaja bangun lambat..sebab aku ade urusan yg membenarkan aku bangun lambat.

so bangun2 kepala tengah mamai..aku dah kene soal macam2 benda yang aku tak tahu.
tak kisah laa....aku tak amek hati.

tapi dengan perasaan geram..aku drive g PO bandar tak sampai 15 minit.
dah sampai PO...bole pulak akak kaunter tu buat muka ketat, tak mesra pelanggan..haishhh, aku nk je sound..nasib la aku jenis tak banyak bunyik.

aku nak btaw semua : PAGI NEI MOOD AKU MEMANG KELAUT !

fine.


nahh layan lagu nei..10 kali aku dok ulang.

#kalau mood aku dah oke..t aku update lg pasal Mini TT PD tu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: