Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini TT Santai PD : Viva Avy Elite ( 2 )

orite..sambungan dari part 1
click Mini TT Santai PD tuk baca part 1.

so pagi tu..macam biasalah, alarm bunyik je aku matikan..
golek2 - member aku pun dah bangun..kejut2 si kecik - hampehhh.

dah lepas check out..terus aku n member drive sampai R&R Mambau...
cakap pasal R&R Mambau...geram betol aku dengan mamat nei. aku tanye dye....

aku : mambau katne?

dye : ntah..rembau most wanted kot.

aku : grrr...tu rembau sengettt.

dye : sha taw gangnam style katne?

aku : xtaw.

dye : kat tangkak atas cket...ala, sha tengok la papan jalan...

pehh, memang kuat loyer buruk dye nei..nasib wasap, law depan aku..memang aku siku2 kan aje.
masalahnya, selama nei aku naek Nilai aku tak perasan pun ade signboard Mambau.
rupanya, cakaplah exit Seremban nak masuk highway PD baru nampak signboard Mambau. grrrr...

lagi satu, masa aku dinner kt Seremban..aku perasan yang fb aku keluar " near Kampung Mambau " time aku update..hahaa.
tapi time kat PD, aku update keluar " near Indonesia " pulakk. aptb.

so..sampai check point yg dikatakan..tak ramai lagi yg sampai..
sempat laa kitorang breakfast dulu. aku order roti tampal..takleh nak masuk tekak tapi habis jugak.hehe.


terang giler kaler viva itasha aku...huhuu.


nei dah lepas sejam menunggu...
barulah yg dari Muar, Batu Pahat, Segamat Crew sampai...VMC Melaka, ROV..
semua kereta2 rare sampai..


then kami terus konvoi ramai2 terus gerak..sampai depan di-eskot pak polisi dalam 2,3 biji tolong jaga jalan..
tapi sampai depan..stop lg skali, tunggu Eastern JDM, VOG dari Kuantan, Pahang pulak..kereta masing2 berkibar bendera Pahang dengan megahnya.


nama pun konvoikan..kenelah tunggu tuk saing.
lagipun bukan nak rushing walaupun dalam jadual event sepatutnya start pukul 10 pagi.

kemudian barulah perjalanan diteruskan sampai ke destinasinya...
tapi bila sampai..masalah parking pula..
kami dimaklumkan pihak penganjur dah bayar parking, jadik sepatutnya parking tu telah di-reserve la kan..maknanya orang luar takleh parking..so ntah cmner, kami  ditolak ke parking laen...
hasilnya..parking berderet ala2 trafik jam gittew...


kannn..parking sempit, tak muat nak susun...
actly, penganjur menjangkakan dalam 100 biji kereta je..yang datang 170 lebih biji kereta...


uols nampak tak bendera Pahang terpacak tu...budak2 tu geram je tengok mafla Johor dekat dashboard aku.haha.


depan aku nei VOG..masing2 pacak bendera Pahang kecik..

hasil perbincang..semua setuju untuk tukar tempat yg lagi luas dan besar..
so dari jam 12pm - 2 pm tu kiranya xtvt bebas laa...

ape nak buat masa xtvx bebas????

tunggu la sambungan nye ye uols...panjang sangat dah n3 nei aku rasa.hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: