Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bukit Jalil..Im Coming !

wow, aku tengah menghitung hari tunggu 29 June 2013...
tak sabar rasanya...


nampak tak, nampak tak..?

beres dah semua..aku pergi 7 orang nanti..naek bas JDT 21..
bertolak pagi dekat Stadium Larkin..hero tu aku tak bawak, sesak elak jadi pape kang.
sape tak sayang anak oiiii...

jap2, selit sikit..
suka number 21 punye pasal..num bas pun 21...hehee.

yg nei aku bukan daftar dengan agen, tapi lincah aku gi PBNJ daftar..haha.
pehh, masa aku tanye bas bape biji..selamber je abang tu cakap 100..tu belum campur bas laen2 yang nak konvoi sama.

sama2 la doakan penyokong JDT & Kelantan..semoga takde benda buruk berlaku.
kita tetap di bawah satu jalur gemilang yang sama..negeri je lain2.

doakanlah kemenangan JDT oke uols.

LUASKAN KUASAMU JOHOR !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: