Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Chiko Si Manja

bapak aku pencinta haiwan..
macam2 binatang dah dye penah bela...
aku ingat lagi..ayam serama, ayam hutan, ikan kelisa, ikan flowerhorn, burung merpati, burung terkukur, mentadak, kucing...

aku sendiri pernah bela rabbit...tapi sayang, tak sampai seminggu mati..
aku sengaja lepaskan petang2 biar maen dengan nazhif..ntah rabbit tu makan rumput gaknye - keracunan.

paling kekal skang kucing laa...


nei chiko - anak kepada chika..
selain chika..chiko yang paling manja skali...dalam banyak2 aku paling suka chiko.
skali panggil je mesti chiko datang..

ade Ben, Bobo, Chika, Chiko & Pie..nei semua baka Bengal.
jangan maen2..siap ade surat beranak..sakit sikit terus bapak aku bawak gi klinik..makan ubat, susu je kemaen mahal...haha, dibelai selalu.


nei pic Chiko time baby lagi..
antara ramai2 adik-beradik..Chiko bulu paling gelap & pekat..so sangat laen.

bab anak aku..hmm, dye buat chika macam anak patung..dilambung2, naek macam kuda..tarik2 telinga..
peliknye chika tak marah pun..cekau pun tak pernah..biar je.
memang sayang laa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: