Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Lepak Santai Nusajaya

ahad lepas-lepas...petang minggu..
Evac turun lepak santai dekat Nusajaya - Kota Iskandar


nei time kat Puteri Harbour..
cuaca petang yang cukup baek..hujan cket laa, tu pun hujan lalu jek.
anak aku tengah syok tido dalam kereta..mau tak penat.

tak boleh blah aku bebual dengan Atong, Ayie & Halim pasal sunroof..
mulanye citer pasal Honda pakai sunroof tampal..pastu melarat-larat..

ayie : halim pkai tingkap nako, sorang pkai tingkap bilik air..ko dah leh pkai sliding door shazlin..

atong : sliding besar cket..depan belakang bole buka...law nk buka belakang, depan kene mengalah...hahahaaa.

sakit perut aku ketawa..ade suh aku pakai sliding, rare gilerrr..ahahahahaaa.

pastu melarat cerita pasal jamban lak..takde kunci tahan pakai kaki laa, pkai baldi la, orang lalu je ehemm2 laa, kuatkan air siram2 depan pintu laa....serius aku gelak giler2.hahahaaa.
skarang law ingat2 balik pun..aku mesti gelak....bole mereng aku bebual dengan budak2 nei.

pastu kami pindah tempat gi Kota Iskandar lak..


pagi tadi ade 14 biji..
ade yang dah balik awal, biasalah ade jemputan kenduri kawen..ini jelah yang tinggal.


muka-muka penat merayap dari pagi...
pagi tu kitorang join ghatering kat kip mart Tampoi sebenarnya...


haaa..kecik tengah menyakat nazhif..


zoom sikit..hehe...kaler2 standart, bodypart standart.


haa blah kanan sana tu..mereka2 yang join sunday drive 24km...
korang leh tengok video yang aku up sebelum nei..bdk2 car culture, fine fitment..tayar terkeluar, kepak2 bagai...blanjerrrr.

sebelah kiri lak..ade la dalam 5,6 biji budak VOC..


time aku lalu kemaen mama papa lambai2...
viva itasha Hatsune Miku yang aku gerak saing2 g M.I.M PD aritu..
ade naruto gak..Iwan namanya..sempat la aku borak kejap dengan diorang.

meh aku senaraikan kronologi harian :

kip mart tampoi - tun aminah - puteri harbour - kota iskandar - dataran - kg pasir - bukit mewah - balik

giler tak penat aku..tu pun nasib baek futsal cancel...law tak mau pukul 1-2 pagi baru aku balik rumah, kuar rumah pun pagi2 belum pukul 9..
ikutkan lepas lepak dataran aku nak balik terus..tapi pasal aku bawak orang (s/u evac) terpaksa aku follow.

sampai rumah, mandi..terus terbaring..tido.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: