Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini TT Santai PD : Viva Avy Elite ( 4 )

yesss, part 4 sudah..agak2 akan ade ke part 5 atau 6 lak??
sama2 la nantikan yee...hehe.

so kali nei..konvoi pindah location ke-2 lak...tak jauh pun.
keluar je dari Teluk Kemang tu..stop dulu tepi jalan tunggu yang laen2 pulak..


aku paling suke pic nei..nampak colorful kann...ade putih, pink, purple, oren, putih n hitam..


Avy depan bonet karat tu..aku kenal - Shafiq Paan.
dye ade wasap aku tanye nape tak tegur..masalahnya aku 1st jumpe budak2 nehh..mane la aku cam sangat. lgpn dye bawak gf..huhuu.


aku paling suke kereta kaler purple nei..pehhh, lalu sebelah aku kemaen kecing-kecing..hahaa.
aku pun tak pernah terfikir nak kereta kaler pink..tak minat pun sebenarnya pink2 nei, aku minat purple & hijau..tapi ntah cmner, hasilnye cmtu.huhuu.


jejaka-jejaka Avy Viva Elite Semenanjung Malaysia..

tunggu punya tunggu, dah sampai semua kami pun gerak ke lokasi ke-2....


kann..luaskann..ibarat Luaskan KuasaMu Johor.hahaa.
semua boleh masuk parking tak payah nak berebut bagai..


parking tepi dulu sebelum adjust betol2...
avy RS hitam tu kereta budak itasha - retis..huhuu.
dalam semua complete avy RS..fuhhh.


nampak elite hijau tu???
serius, aku sangat tertarik dengan kaler hijau tu...menawan kalbu.


viva hitam kembar..rim sama, spoiler pun sama..kaler dah memang sama la kannn.


sangat jeles aku tengok avy nei..pkai canvastop.huhuu.
nak jugakkk..


tapi kalau aku nak masuk canvastop or sunroof..aku kene carik driver..
kalau aku yang drive, nazhif yg dapat keluar kepala..so aku bile nak merasa..wakakakaa.


ade yang hensem? yang berkenan dimata terus turun ke hati? ahahaa
maaf ye..semua bawak partner, bawak tunang, wife, gf, bf, husben, family...yang solo tak perasan lak aku.


Avy biru pink  tu kereta Shiro Avy..kereta autoshow..
dye punye lowered memang tak hengattt. aku nak naek kereta dye pun takot..cantek sgt dalamnye, kemas bersih...


haa, kalau budak2 viva panggil dewa..biasa orang panggil otai kan..
layankan jelah..kereta king2 semua nehh.huhuu.


spiderman nei lagi femes..selalu sangat keluar paper, majalah bagai..
Rey Fikree budak Batu Pahat..lusa nak kawen dah..aku dpt invite tapi memang xdapat pegi sebab aku ade event laen dengan EVAC..
kereta aku paling dye perasan, bila aku lalu je..rey akan jengah..maklumlah, tingkap gelap..aku angkat tangan je time nak balik tu.

#haa..nanti aku sambung lagi ye..aku nak kene kuar amek orang & hantar claim nei. aduhhh.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: