Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pinky kene sagat..

huihhh, tak sampai seminggu baru siap..dah kene sagat dengan wira lak..
yang sadisnye..jiran sendiri yang sagat tu..sedihhh.

bayangkan aku tengah tido...skali aku dengar mak aku ketuk pintu bilik..
dalam hati aku nei mesti nak tanye aku keje tak..sebab aku sengaja bangun lambat.
dengan mata tertutup, masih golek2 atas katil2.aku jerit "ade ape?"

skali mak aku jawap "tu pergi tengok kereta ko..owg sbelah langgar"

terus aku bangun, dah la aku tido pakai seksi..mana tak, singlet fit panjang jek..ahakssss.
dengan muka mamai, aku keluar2 je...


pehhh, berdarah hati tengok..

yang abang tu boleh senyum-senyum, sengih-sengih tengok aku.."camner dik?"

haishhh...terus pening kepala otak aku. dah cakap2 sekejap..abang tu terus gerak gi keje.
aku pun terus masuk rumah..skali mak aku cakap "tulah, kereta ko baru nak cantik2.."
aku diam je terus masuk bilik semula..sambung tido sampai tengahari.
jawapannya, aku cuti peristiwa semalam.huhuu.

bila bangun2 je..aku tengok ade 3 miss call...hmmm.
nei mesti bapak aku nak tanye masuk opis ke tak...haishhhh.

tengahari - abang yang langgar tu follow aku gi bengkel biasa aku hantar kereta..
balik dari bengkel dye hantar...terus bagi duit kat aku skali. senang.

member aku leh cakap "salam perkenalan tu.."

arghhh..stress aku laaa.

so dijangka petang nei kereta aku siap..
kalau tak siap...hmmm, aku dah lerr ade jemputan esok..lusa ade TT lak..
tak suka nak tumpang2 orang nei..ade kang aku bawak kereta laen...ngehhh.

i miss u pinky

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: