Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Lepak Sepetang

semalam petang tengah aku kemas2 standby nak balik..
skali budak baru club aku roger ajak ngeteh...baru dalam club, tapi aku dah kenal dye kat luar.
ape lagi, aku roger la yang laen2..tapi masing2 outstation..so aku ngeteh bertiga jelah.

walaupun aku yang lambat..tetap aku orang 1st yang sampai mamak tu dulu.huhuu.
barulah sorang lagi muncul..kendian baru budak baru lak.

Budak Baru : dah lama sampai?

Budak Lama : baru gak..aku dah sampai tadi, carik kete dye nei tak nampak lak. aku ingat mamak atas..aku pusing la..xde jugak. skali aku pusing sini balik, baru nampak kete dye. dah la orang wasap tak jawap, call tak angkat..menyirap jek.

aku pun sambil buat muka comel sambil tunjuk fon yg tak bole on : bateri kong..sori.

Budak Lama : ko parking kat mane?

Budak Baru : nei..sbelah kete dye..senang cam. aku rasa dye sorang pkai viva pink kat pasir gudang tu.

ahahaaa....senang marking kereta aku.

saje aku pilih meja dekat dengan plug..senang aku nak cas hp.hahaa.
pehh, lepas nei memang nak kene beli power bank. haishhh...

Bdk Baru : ko lin, time rehat ke?

aku : ehh, xdelah..aku dah kira balik terus la nei.

Bdk Lame : dia nei keje ke tak keje ke sama je (sambil jeling2 aku)..

ahahahaaa....betol lettew. aku merayap dari tengahari smpai petang kul 4 baru masuk opis.
keje aku senang je, dah siap settle semua..buat la hal sndrik.
law aku kat luar..ade ape nak pesan nak suruh, by call je, xpun text je aku..confirm keje siap.

Bdk Baru : lin, ko g Aboon  kawen tak? ramai2 cket baru semangat.

Aku : aduhh, xtaw lagi..cam tak confirm lak.

Budak Lame : dye nei mane bole tak pegi..hmmm. tu tak confirm sebab duit dah habis kt laen.

wekkkk..suke sangat perli aku.
tapi memang aku terover bajet pun time shopping tadi.ahahaa.
habis jugak la bape ratus..huhh. beli tak beringat..camnei laa..masak aku !

aku : nak naek 1 kete je ngan nani..tapi along tak bagi.

Budak Lame : nape lak tak bagi?

aku : along kate nk biar nampak banyak kereta yg follow.

aduhhhh, aku tengah pk lg nei cmner...nak bawak ke tak si pinky tu.
pening pulak aku pikir.
naek 1 kete jimat...keh3.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: