Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Barang Baru..


salam perkenalan..hehe.
cantik tak stereng baru aku???
yang bawah tu Fiex punye..lebih kurang sama kann.

semalam petang lepas beli, terus gi pasang..sukanye aku.
kalau tak..dye kutuk stereng aku cam stereng bas. nyampah aku !


lepas tu aku suruh watkan skali line oren kat lampu kereta aku...nampak tak tu.
abaikan lampu hujan tu..nanti aku nak tukar balik kaler putih..

masa dye tengah wat line tu aku nk jugak tengok..tapi....

Fiex : ko g duk dalam kete..start enjin bkak aircond, duk diam2.

aku : alaa, aku nak tengok laa...

Fiex : takyah..ko duk dalam kete, kan panas kat luar nei..nanti ko bepeluh lak..jangan degil.

oke..malas nak dengar dye membebel, aku pun terus masuk kete bukak aircond duk diam2 sambil layan wasap & kakao talk.
padahal wat dekat parking Today's Tiram, bukan kat tepi jalan panas2 pun..
sama macam time aku tengah tunggu stereng siap...dye suruh aku duduk je dalam kereta, kat luar panas terik katanya. siap buka aircond sampai 2..

ade lagi yg aku nak tunjuk kat korang...

malam tadi aku bawak masuk kereta..ape lagi aku pun buka la frame no plate depan belakang...
haa, xdelah nampak skema sangat kan..ahahaa.

pastu aku pun xtaw nak simpan mane frame dgn stereng lame...
skali mak aku sound : ko g carik kotak masuk 1 tempat..tak jumpa jangan tanye..
haa, tu namanya hint untuk aku jangan letak sepah2..
cehhh, bilanye aku gi beli kotak sehhh...takpe, simpan dalam bilik aku dulu.
nanti aku kemas balik kotak aku yang penuh barang maenan hero kecik tu. settle !

so next week aku ade projek lagi dengan Fiex & member aku sorang lagi...
just wait & see....

# blog nei xde ke icon angkat2 kening ke haa...wakakaaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: