Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini TT Santai PD : Viva Avy Elite ( 5 )

Sori uols..
agak lewat aku post..harap nei entry yang terakhir oke.

sebelum balik, time bergambar..sempat aku posing kat kereta Ironman nei..


purple gittew...
owner tengah lap kereta kasi kilat & kemas...gf ade duk kat tempat penumpang tu..


nei semua bergambar tuk masuk Kei-Kompak...so tunggu la edisi ke-2 keluar ye uols..
wakil Johor perempuan 2 orang..maksud aku dari JB laa..dri segamat, muar, batu pahat tak kira.


dye nei lak aku panggil Jawa je..budak Segamat, club VOG..
motif sbenarnye nak tunjuk payung BN tu..haha, aku pun ade..

seronoknye time nei..leh kenal, bercampur, bebual dengan semua yang datang..
tak kira la orang mana, asal mana, club ape, status ape, latar belakang ape...semua datang dengan 1 tujuan yang sama - kereta.

tapi lepas tu kitorang gerak awal saing dengan VMC Melaka - family lama.


benti jap kat Petronas PD..kereta leader ade masalah sikit.
Kam Avy yang sangat sporting..padahal umo bawah aku je tuu..


diorang punye team work & frendship sangat bagus..serius.

lepas tu terus ke Melaka lalu jalan dalam, ntah mana2 kampung..terus tembus Klebang..
so sepanjang jalan tu, banyak la aku tengok orang jual belacan, cencalok...i like.
tapi disebabkan kesuntukkan masa..tak sempat nak singgah2..

diorang bawak aku n member g dinner kat Eye On..2 jam gak..
lepas tu member kitorang budak Melaka terus hantar aku & sorang lagi sampai sempadan Melaka terus naek highway.

haa, time nei kitorang benti 2x..skali isi minyak, skali lagi toilet.
gerak dari melaka pukul 10 malam, then aku terus shoot 120-140km/j sampai jb terus..pukul 12.30 aku sampai rumah, member aku pukul 12 dah sampai..jumpe rumah dye dulu.
pehhh, memang giler laa...2 jam je wehhh.

esoknye aku gi kerja..baru terasa lenguh2, badan aku sakit2....

so uols..habis sudah kisah Mini TT PD aku...xde sambungan lagi dahh.
lega kepala otak aku.haha.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: