Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JB - Muar

Sabtu - pukul 11 malam aku dengan Cik N dah tunggu kat berger king Skudai..
pinky aku tinggal kat rumah dye je, malas aku nak drive..ngantok kot.
mata aku skang dah tak cam dulu..boleh bertahan. skang pukul 11 lebih je..dah start la berair...nanti semua orang ingat aku nangis.huhuu.
dalam pukul 12 baru semua yang laen sampai..baca doa cket lepas tu terus gerak ke Muar..7 biji gak yang follow...


nei 1st stop kat machap...ade yang tukar driver, nk gi toilet ke...
lepas tu 2nd aku tak ingat stop kat mane...

tapi lepas tu mata aku serius dah ngantok giler..member aku Cik N siap bawak nescafe 1 botol..
kongsi minum ngan aku laa..
sebelum tu aku layan wasap...saje aku post...

aku : law cik N tido aku azan kan je nanti..haha.

pastu macam2 la budak2 nei balas..siap berkomen2 kat fb lagi...
last2..mata aku yang takleh tahan...tido jugakkk.haha.
hero aku takyah cite la..dah selamat sepanjang jalan..benti pun tak sedar....

kat wasap lagi....

cik N : bukan dye azan kan aku, aku yang azankan dye...nescafe pun xjalan dah pada shaz. aptb

fiex : ko drive sowang la nei...hahahaaa.

cik N : tengah ngeteh nei..dye dah bangun pun.

fiex tak follow..sebab ahad petang dye nak balik pengerang, isnin keje.

time nei untung la masing2 pegang hp..bateri aku dah kong giler.
yang kali ke 3 stop dah dekat Muar gak, singgah warung tepi jalan..Aboon datang amek kitorang bwk tunjuk jalan...

cik N : aku tengah2 bebual skali toleh tengok dye dah terlentok kat sbelah..bukan dye azankan aku.

aku : habis, mata dah xleh bukak..aku tido laa.

2.30 pagi jugak la kitorang sampai kat homestay tu..pengantin support oke.
perempuan tido 1 bilik...lelaki ade bilik gak, tapi diorang tido kat hall je..besepah2...

masuk je bilik, mandi cket, tukar baju..aku terus pengsan. yang laen aku tak taw ape citer...
aku sadar pukul berapa ntah tengok cik N tgh on9..aku tdo balik. dulik laa..mata tak leh buka sehhh.
3 orang tido atas katil..pastu aku kat bawah ade tilam la ber3 gak..tepi kak mas wife leader aku ngan anak dye tido atas toto...

pehhh, aircond sejuk giler..bukak 18, kipas bukak 5...mau tak menggigil masing2.
untung aku dapat selimut, siap selubung..tak leh tahan.
bangun pagi masing2 selsema, terbersin2, hidung tersumbat dengan aku2 skali...giler laa.

so..pagi ahad punya cerita..nati aku sambung oke.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: