Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Pengantin Baru Aboon Evac

Pagi Ahad...
yang lelaki dah keluar gi sarapan...balik bawa tapau roti canai.
yang perempuan pukul 5 dowang dah bangun wat reben..nak hias kereta Aboon.
aku..xde maknanye..tido jelah.


kereta 1st yang dihias oleh Evac Crew..sifu nye wife leader aku laa.
sebab temanye Hijau Cream..

pukul 9 pagi - Tunang / pukul 10 pagi - Nikah
senangkan..skali jalan terus..belanje pun jimat gak...


Bismillah..dengan skali lafaz je Aboon kini menjadik suami kepada Ida..
semoga berbahagia hingga ke syurga ♥


time nei pukul 2 petang..Aboon nk bersanding...
sempat la aku ngan Cik N pinjam nak bergambar jap...


bole lak baju aku nei sama ngan Saffiah...nasib baek aku tak pakai skirt hitam.
law x dah macam kembar kang...
sempat sabtu malam aku gi beli skirt hijau..hehee.


pengantin lelaki paling sempoi...kasut tertinggal, maen sarung je kasut sebarang..


sebelum balik..haruslah bergambar kenangan dulu dengan pengatinkan...
gaya bebas masing2...


belum pukul 5 majlis dah selesai..
kitorang bukan terus balik JB time nei..tapi jalan kat melaka dulu dengan pengatin.
konvoi bersama dengan kereta pengantin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: